szyld-reklamowy

Jak powinien wyglądać idealny szyld?

Szyld reklamowy to wizytówka naszej firmy. Właśnie on rzuca się najbardziej i najszybciej w oczy klientom, on też zostaje zapamiętany przez odwiedzających nasz sklep. Musi być zatem nie tylko oryginalny i przyciągający uwagę, lecz również zrobiony z materiałów, odpornych na szkodliwe działanie czynników atmosferycznych. Powinien służyć nam przez długie lata, będąc znakiem rozpoznawczym naszej firmy. Jak zatem powinien wyglądać idealny szyld?

 

Szyld, oprócz walorów estetycznych, posiada także walory informacyjne, dostarczając klientom oraz przechodniom wiedzy o charakterze naszej działalności, branży, a także nazwie przedsiębiorstwa. Powinien być zatem dekoracyjny i zarazem czytelny, jednoznacznie wskazując branżę, w której działamy. Sprawdź, jak stworzyć idealny szyld.

Postaw na materiały

Idealny szyld to przede wszystkim szyld trwały i solidny, wykonany z materiałów, odpornych na szkodliwe działanie deszczu, wysokich temperatur, śniegu, gradu czy silnego wiatru, a zarazem łatwych w obróbce. Dzięki takiemu połączeniu, szyld będzie wytrzymały, a zarazem będziemy mogli uformować go w dowolny kształt. Najczęściej wykorzystuje się bezbarwną, imitującą szkło, lub kolorową pleksi. Jeśli działalność naszej firmy w jaki sposób nawiązuje do ekologii, zainwestujmy w szyld wykonany z płyty MDF i sklejki. Szyldy z dibondu przypominają nieco metalowe, jednak są bardziej eleganckie, lżejsze i tańsze. Z kolei styrodur zapewni trójwymiarowość kształtu. Inne materiały, często używane do produkcji szyldów, to płyty PCV, laminaty grawerskie, stal nierdzewna, szkło oraz poliwęglan.

Wybierz formę

Idealny szyld, to szyld przyciągający uwagę i wyróżniający się spośród innych. Aby podkreślić jego wygląd, wybierzmy podświetlone kasetony lub planszę, podświetlaną zewnętrznym źródłem. Inną ciekawą formą będą znaki oraz napisy, mocowane bezpośrednio do elewacji budynków. Przy wyborze formy, pamiętajmy o estetyce. Szyld powinien być dekoracyjny, lśniący, elegancki i zachęcający do wejścia do środka. Godną polecenia firmą, specjalizującą się w reklamie zewnętrznej, jest Pracownia Reklamy Wizualnej K. O. T. z Wrocławia, mająca na swoim koncie wiele ciekawych realizacji szyldów oraz reklam.

Rozejrzyj się wokół

Idealny szyld powinien być oryginalny i nietypowy, jednak nie ma nic gorszego niż nachalna, agresywna, krzykliwa reklama, niedopasowana do otoczenia i niewspółgrająca z architekturą. Dobierzmy zatem styl szyldu do stylu budynku, na którym ma zawisnąć. Liczą się nawet takie detale, jak krój czcionki; na starej kamienicy nie sprawdzą się nowoczesne, krzykliwe litery, na współczesnych budynkach z kolei nie powinny znaleźć się napisy w klasycznym, na przykład gotyckim stylu. Szyld dobrany do elewacji budynku stworzy z nim jedną całość, która będzie miła dla oka i tym bardziej zachęci potencjalnych klientów do przekroczenia progu naszego sklepu lub zakładu usługowego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Regulamin korzystania z serwisu