Artykuł sponsorowany

Jak powinien wyglądać idealny szyld?

Jak powinien wyglądać idealny szyld?

Szyld reklamowy to wizytówka naszej firmy. Właśnie on rzuca się najbardziej i najszybciej w oczy klientom, on też zostaje zapamiętany przez odwiedzających nasz sklep. Musi być zatem nie tylko oryginalny i przyciągający uwagę, lecz również zrobiony z materiałów, odpornych na szkodliwe działanie czynników atmosferycznych. Powinien służyć nam przez długie lata, będąc znakiem rozpoznawczym naszej firmy. Jak zatem powinien wyglądać idealny szyld?

  Szyld, oprócz walorów estetycznych, posiada także walory informacyjne, dostarczając klientom oraz przechodniom wiedzy o charakterze naszej działalności, branży, a także nazwie przedsiębiorstwa. Powinien być zatem dekoracyjny i zarazem czytelny, jednoznacznie wskazując branżę, w której działamy. Sprawdź, jak stworzyć idealny szyld.

Postaw na materiały

Idealny szyld to przede wszystkim szyld trwały i solidny, wykonany z materiałów, odpornych na szkodliwe działanie deszczu, wysokich temperatur, śniegu, gradu czy silnego wiatru, a zarazem łatwych w obróbce. Dzięki takiemu połączeniu, szyld będzie wytrzymały, a zarazem będziemy mogli uformować go w dowolny kształt. Najczęściej wykorzystuje się bezbarwną, imitującą szkło, lub kolorową pleksi. Jeśli działalność naszej firmy w jaki sposób nawiązuje do ekologii, zainwestujmy w szyld wykonany z płyty MDF i sklejki. Szyldy z dibondu przypominają nieco metalowe, jednak są bardziej eleganckie, lżejsze i tańsze. Z kolei styrodur zapewni trójwymiarowość kształtu. Inne materiały, często używane do produkcji szyldów, to płyty PCV, laminaty grawerskie, stal nierdzewna, szkło oraz poliwęglan.

Wybierz formę

Idealny szyld, to szyld przyciągający uwagę i wyróżniający się spośród innych. Aby podkreślić jego wygląd, wybierzmy podświetlone kasetony lub planszę, podświetlaną zewnętrznym źródłem. Inną ciekawą formą będą znaki oraz napisy, mocowane bezpośrednio do elewacji budynków. Przy wyborze formy, pamiętajmy o estetyce. Szyld powinien być dekoracyjny, lśniący, elegancki i zachęcający do wejścia do środka. Godną polecenia firmą, specjalizującą się w reklamie zewnętrznej, jest Pracownia Reklamy Wizualnej K. O. T. z Wrocławia, mająca na swoim koncie wiele ciekawych realizacji szyldów oraz reklam.

Rozejrzyj się wokół

Idealny szyld powinien być oryginalny i nietypowy, jednak nie ma nic gorszego niż nachalna, agresywna, krzykliwa reklama, niedopasowana do otoczenia i niewspółgrająca z architekturą. Dobierzmy zatem styl szyldu do stylu budynku, na którym ma zawisnąć. Liczą się nawet takie detale, jak krój czcionki; na starej kamienicy nie sprawdzą się nowoczesne, krzykliwe litery, na współczesnych budynkach z kolei nie powinny znaleźć się napisy w klasycznym, na przykład gotyckim stylu. Szyld dobrany do elewacji budynku stworzy z nim jedną całość, która będzie miła dla oka i tym bardziej zachęci potencjalnych klientów do przekroczenia progu naszego sklepu lub zakładu usługowego.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.